Saturday, August 28, 2010

KENANGAN YG DATANG

kepade KAWAN AKU..identiti biarlah dirahsiakan..
terima kasih kerana mmbelanje sahur pg ni..knyang dgn air je ari ni...
hehehehe...

membe aku ni kre kwan kepada ex bf aku la..
so smbil2 borak tue ade la terselit soalan mngenai ex aku..opsss..tbe2 teringat kenangan lame la kre nye..
kalo x selalu g sahur dy la temankan which means that dy la yg tolong kejeutkan aku selama ni...

sedih plak ble terkenangkan kenangan lame aku dan die..
memang salah aku kerana xdapat nak bahagiakan org yg aku syg..tapi salah aku ke utk memelihara maruah aku sendiri??

aku tahu xsemua akan berpendapat dengan aku..mungkin kebanyakan akn fkir yg aku patut berkorban demi orang yg aku sayang..

YEA....KERANA SAYA SAYANGKAN AWAK, SAYA RELA AWAK HIDUP BAHAGIA DENGAN WANITA YANG SUDI MENGISI KEKOSONGAN DALAM DIRI AWAK..WALAUPUN PADA AWAK, SAYA DAH TAKDE ERTINYA PADA AWAK...
SAYA SEDAR KELEMAHAN DIRI SAYA KERANA TAK MENUNJUKKAN BUKTI YANG SAYA SAYANGKAN AWAK..SAYA LEBIH TAKUTKAN TUHAN...SAYA LEBIH RELA LEPASKAN AWAK PERGI KALAU ITU PILIHAN YANG AWAK ADA UTK SAYA...

TO AJIM..i hope u'll be happy like always ok..
sy doakan yg awak sntiase hidup dilimpahi dengan kebahagiaan dan kerahmatan dariNya..mungkin sy xsempurna di mata awak..sy doakan perempuan yg hadir selepas dri sy..sudi mmbahagiakan awak n jaga awak seperti yg awak harapkan..

i sedar i bukanlah ppuan yg terbaik utk u...maafkan i sekiranya i mengganggu hidup u..cume kadang2 i tringat kenangan kte bersame..izinkanlah i utk menyimpan memori kte sampai mati..xde laki lain yg buat i jatuh cinta seperti mane u..u tetap teristimewa dalam hati i..jika diizinkan Allah,andai satu masa nanti kte jumpa semula..izinkan i utk intai u dari jauh kerana ingin mengisi kerinduan i pade u...opsss...(terjiwang tahap cipan ye malam ni)kui..kui...kui...kui....xpela utk malam ni je..hihihi...^_^



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers