Sunday, August 29, 2010

sweet memory~~

terima kasih kepada kawan2 yg support and xjemu beri pengalamn yg berharge semase di perak dulu..
memg kenangan yg memg xblh dilupakan..byk mngajar aku erti persahabatan dan erti pengorbanan..memg aku akui xsemuanye baik seperti yg diharapkan tapi kehadiran korg sgtla aku hargai..walaupun kte berpisah sementare jgn risau aku tunggu korg kt shah alam ni..janji kte hang out same2 ok??

ni la hasil kerja aku sepanjang aku di uitm shah alam ni...sepanjang aku berada di sini salah satu subjek yg aku rse mcm puake ialah subjek research methodology..memg la sgt strict lecturer aku tu..huhuhu...
salah sikit xikut kriteria je mesti lecturer tu bg zero..penat bersengkang mate blh plak org tue bg zero..memg mcm HAMPEH gile..kuikuikui.. tpi pape hal pun ia bg aku pngalaman yg berharge sgt2..apabila berpeluang utk menjalankan kajian utk topik research aku ni....




sejak buat research pasl ni bru la aku tahu yg rupenye memg sush nk buat semua ni....baru aku tahu kalau kte nak kan sesuatu kte mestilah kne ushe lbeh ckit...brula dapt pe yg kte nak ..ye x?????????

pas2 nak kne edit la..kire serbe serbi semua nye nak detail..pape pun ia memg pngalaman yg berharge bagi aku....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers