Friday, November 19, 2010

Day 2: things that you wish you never done...




ramai orang ada perkara yang kalau boleh tak nak buat tapi dah terbuat.....(xdapek den nak nolong ni..)..aku pun xterkecuali jugak..mesti ada something yang aku sendiri terlepas pandang...

1)tidur memanjang(selalu sangat buat,...sampai kalau letak bom pun msti xsedar kot...yela dh mati macam mane nak tutup alarm..!! ceit)

2)desire to shopping...-susah betol nak kawal nafsu yang 1 ni..pntang lalu depan kedai je mesti nak berhenti at least window shopping pun bolehla..ni la kalau dah perempuan tu perempuan jugak la... dulu aku xdela sampai mcm ni punye ketagih SHOPPING!! but sejak2 dh single ni makin suka shopping plak..aish...parah betol pakwe aku nanti...(sorry -_-)

3)i wish i could be a better person to the people i love!!!

4)cheating during test...(-_-) hahaha...(xsempat nak baca buku ok...!!padahal 2 semua alasan!!choi..!!)

5)tak buat ibu menangis sebab kan anak dia yang paling degil ni..huhuhu..~~

6) membuli adik2 aku...haha...

7)kalau la aku belajar betul2 mase sekolah teknik dulu..aish..dulu banyak main ok..!!

8)never hurt my friend...tak kire la luar sedar or dalam sedar..sorry sgt2..

9)buat diri aku menangis sebab benda bodoh!!

10)menyakitkan hati sendiri kerana tengok orang yang aku sayang blah mcm 2 je...tnpa pertahankan hak aku...!!huhuhu

11) fallen in love yet after that heart break!!
pergh..sumpah sakit gile perasaan kecewa tu..

12)i wish i was still a young girl..xpayah nak fikir pasal masalah manusia yang rumit ni..n nak ubah supaya sentiasa tak buat ibu risau kat aku..!!

13)jadi terlalu naif dan lurus!!!

14)jadi hamba cinta..!!kerana nafsu semua nak turutkan..alhamdulilah..so far aku pegang kuat dengan pendirian aku..

15)memalukan diri sendiri depan orang yang aku suka..

16)can't stand up for my rights!!

17)can't take my eyes of the person i like/love...(only bila dia pandang tempat lain baru berani pandang lama2..)

18) bergaduh pasal lelaki..(hohoho..xpernah lagi la buat bende bodoh ni..agaknya kalau perempuan gaduh pasal laki..laki yang berkenaan 2 bangge ke rimas hah??

19)susah nak control bab belanja shopping ni..kene bawa assistant nak control kad bank..kalau x memg selalu pergi atm machine nak cucuk duit...huhuhu..(O-o)

20) tak buta pasal perangai lelaki yang selalu menyakitkan hati perempuan...but bukan semua laki mcam 2...perempuan pun ade je yang jenis kaki pisau cukur...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers