Monday, November 29, 2010

ohhh...




tibe-tibe teringatkan kenangan mase kecik2 dulu..semua yang aku nak mesti ayah aku akan tunaikan..xkisahla sesusah mane pun..ayah aku tetap akan usaha kan juga..ooohh...beruntung sgt aku rase bile teringat balik...

mase kecik dulu aku selalu suke sgt dgn mainan murahan mcm ding dang,tora,jojo n sewaktu dengannye..
dalam tu hnyela cokelat murah dan mainan yang boleh rosak esok luse..

kalau main dengan kwan2 mesti dengan banggenye tunjukkan mainan yang aku dh beli..hahaha..dasar loser sungguh aku mse kecik..bile ingt balik..aku pelik npe dalam malaysia je ibu-ibu pakai tudung..?

nabila:ibu..nape ibu pakai tudung??
ibu:(dengan xjemu melayan aku):sebab nnti Allah nampak..Allah marah..nnti masuk neraka..
nabila:ibu..ibu..jomla kita pindah kat luar negara...
ibu:kenape pulak sampai nak pindah luar negare??
nabila:nnti ibu xpayah pakai tudung..Allah ade kt malaysia je...akak pun xnak pakai tudung..

hahaha..betape foul nye aku mse 2..ceit...gile innosence bhai...mati2 aku ingt mase kecik ade orang kerdil belakon dalam tv 2..puas aku geledah sekeliling tv...
paling aku xpernh lpe ayah aku sanggup cerite rekaan sendiri semate2 nak puaskan ati aku sebelum tdo..
betape mulie nye dorg ..sanggup melayan aku walaupun aku rse mcm nak lempang je diri aku time 2..dush..dush,,dush..kasi debik sikit...


ok la cukupla setakat ni..sok aku sambung lagi cerite...:)



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers