Thursday, November 4, 2010

woaahhh...




fenomena yang sgt2 panas sekarang..hahaha..bermacam2 jenis shawl yang ade utk tatapan mate aku skrg ni..makin banyak pulak macam cendawan tumbuh dalam hutan..hahaha..sebab ape?????
aku tengah usha shawl gypsi tbe2 ade plak crumple shawl..
n aku ade beli sehelai..in case nak try jugak la..(ceh xnak ketinggalan la kononnye)..n guess what??
aku dh try pakai siap dengan headgear ag..haha..memang la sgt cumiilll yea utk remaja diluar sane...
lagi2 kalo pergi kelas pakai baju kurung kapas+shawl+headgear comel2+crocs shoes+n bwak beg traditional english style with small flower motives..memgla anda manusia trcomel dalam dunia..hahaha...

kenape aku xnak daring sgt pergi kelas dgn gaya sebegitu??
bukan xnak tp malas nanti budak kelas aku dok bahan plak..pntang bergaye sikit ade je bahan nak dibahan..hahaha...macam hape je kan...choi..!!

ni adalah sample shawl yang aku usha kat kedai yang selalu aku pergi mmborong..hahaha....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers