Thursday, December 2, 2010

ohhh kawan lama~~


assalamualaikum...~~

wah entry kali ni pun sopan je yek ko nabilah..selalu main serbu macam kene kejar hantu je...hari ni kebetulan terserempak dengan membe lame masa sekolah aku dulu..senang membahasakan diri dia uncle je...

senang melihat kebahagian orang lain..ohhh...maksud aku dia dating dengan awek dia kt tempat aku keje..oh my gucci..hahaha...gedix ko ye nabilah..kasi lempang laju2...

melihat kebahagiaan orang di sekeliling aku adalah perkara termanis dalam hidup aku...aku gembira melihat orang disekeliling aku ketawa dan bahagia..pergila derita...janganlah kau hampiri kerana aku xsudi menerima kau lagi..waaahh..jiwang seyh...ni bukan nabilah!!perhatian..ni klon dy je...huhuhu...

aku hanya senyum bila mereka bahagia..sedangkan aku sendiri xpasti dengan perasaan aku sendiri..susah nak buat keputusan....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers