Sunday, February 6, 2011

jalan-jalan cari makan!!..(^_^)

assalamualaikum...:)
haaaaa..entry kali ni pasal makan je....hihihi..aku ske makan jd aku kne la cite pasal makan...mnela pipi aku ni mkin nak kurus..memg ke laut la... -.-" wuwuwu..
tbe2 tgah ari yg mulia di pagi ahad ni eh salah bukan pagi tp tengah ari..(ok aku ngaku aku bangun lewat tiap kali cuti)...akak housemate nak makn nasi ayam penyet plak..


demm...memg lapa kot tgk gambar je perut dh buat concert linkin park..caklempong,keroncong n semua genre music yg ade la kalah AJL okay...:)
lokasi makan kat padang jawa,klang..murah n superb...:)memg puas hati even tunggu dalam kepanasan pun still xksah..kdai 2 memg ramai org...non stop babe....gwa ckp lu memg kne mmpunyai kesababran yg maha tinggi sebab service memg lewat skit cz ramai gile umat kt kedai 2..kedai pun xmcm kedai...cz dekat dengan residential area...
next station plak,akak angkat aku nak makan ais cendol plak..then kteorg g kat pak li kopitiam..memg sedap doe gwa ckp sama lu...memg superb la cendol dy...aku amek snowy ice mango..pun sedap gak..memg chef recommended la...memg puas hati..order nak yg gunung2 gak..xnak kalah 2..=.="
ni la snowy ice mango yg aku order..memg sedap...:)u should try it...dengan rse masam2 manis..ngn lemak susu..memg la aku mnggemokkan badan skrg...wuwuwu...-.-'


muka kelaparan menghadap cendol yg sedap!!....mmg puas hati...:) nyum..nyum..nyum...
ooohh..lemak pun tambah sedap...=.="



abaikan muka yg nak kne bagi penampar dengan selipar ok!! T.T..lihat betape gedik nye minah ini..T-T..dasar monster yg xpenah jmpe makanan ye...JANGAN TIRU AKSI INI!!AMARAN KERAS!!
memg puas hati la ari ni..jalan-jalan sambil makan..:)
k la..jmpe next entry plak..adios amigos..assalamualaikum....:)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers