Friday, March 18, 2011

again??!!



assalamualaikum...n hello..:)

aku pun xtahu la kenape aku nak post entry samapi 2 kali hari ni..mungkin aku nak betulkan sikit pertanyaan membe aku..which mean dia da sentap dgn aku sebab aku xbagi tahu aku dh en boyfie skrg..bukan ape...aku malas la nak kecoh2..cill la bro...xkan 2 pun lu nak sentap segale...chillax suda...aku bukan xnak bagi tahu..cume aku memg tak nak kecoh2 this thing...lagi pun aku takut jadi mcm dulu....well kecoh 1 dunie then last2 clash..so aku dh amik iktibar da pasal 2...

korg mesti tertnye2 sape gerangan en boyfie kn??
aku xnak dedahkan identity dia kerana aku menghormati keputusan dia and keputusan kami bersama supaye tidak kecoh2 psal bnde ni..well aku sedar la jodoh pertemuan 2 semua urusan Allah..susah nak jage hati banyak pihak..aku perlu mnjage hati org lain sebelum jage hati org lain..penat sgt...penat kau tahu x??


bukan xnak bgtahu tpi aku sendiri menghormati permintaan en boyfie yg tak nak kecoh2 untill the things is confirmed....:)
pray the best for us k...

to en "kawan" bukan xnak bagi tahu cume i pun sdg mnjage hati ramai org...i kne jage ati awek u...i xnak la gaduh2 mcm dulu..well u sendiri da rase sakit hati dgn i..i cume blh minta maaf je...millions of sorry...sorry2...trillion of sorry..harap u mnghormati jeputusan i...:)
wassalam...

p/s:teringat pulak pasal sesiapa yg tidak bertegur dengan sesame saudara mereka(saudara seislam)*memutuskan tali silaturrahim dikira same2 berdose..(huhu...dh la banyak dosa..dh macam kumpul kt bursa saham plak..*wuwuwu..T.T....aku bertaubat Ya Allah...Ampunkan dosa aku ini....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers