Tuesday, March 1, 2011

hello!! wazzup!!






assalamualaikum...

lame sangat rasenya xupdate..baru balik dari trip camping kt jaybee ni..huhu..penat2..ish2...kesengalan kaki aku makin la bertambah2+trjatuh mcm nangke busuk tempoh hari..T-T
oohh yeah...aku memg jatuh lebih kurang macam ni mase buat aktiviti kat hutan ari 2..serious sakit babe..menggeletar lutut ngn tangan aku after dh bangun..butthurt aku tahu..tpi semua 2 moment yg tak mungkin aku akan lupe sampai bile2..:)

hmmm..bercakap mengenai moments yg xboleh dilupekan..memg byk la kan bnde yg kte xboleh nak lupekan spnjang hidup ni...kenangan cinta monyet,jatuh cinta,diterima bekerja,dimarah org,maki,baik yg baik atau kurang baik.

okla..xnak la cerita panjang2 kan..nak share sikit gambar kenangan mase aku study...

oh..tgk la muka aku yg memg nak kne bagi selipar 2!!...pssffttt'=.="

yeah..sekali lahi mmbuat muke poyo adalah satu hobby yg sush nk tinggalkan...T-T..jika anda rase nak muntah atau sebagainye silelah berbuat demikian ye...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers