Wednesday, April 13, 2011

yeay!!..good bye this semester....





assalamualaikum.....

hello!!haaa..aku happy sangat hari ni,sebab banyak subjek yg berakhir dlm minggu ni...kelas multimedia,plant materials(class for knowing each scinetific names of plant), vernacular history(more to the world history)...hmm..tinggal 2 subject je lgi..urban forest (subject bout how to preserve and maintained tree in urbanized area)..haaa...course aku memg mcm ni...sgt cintakan alam sekitar*sambil berdiri tegak mcm nak nyanyi lagu negaraku..semangat patriotik
berkobar2 weh*....

semangat sebab dh habis da dis sem..so happy..yela..sepanjang berhempas pulas,tido lewat alhmdulilah so far aku avoid tak tido langsung,,cz ble dh start tido aku msti jd malas nak buat keje..lgipun alhamdulilah aku tak tangguhkan keje da...so keje memg ikut flow la...or even alhamdulilah lebih awl siap dr yg lain..so insyaallah aku nak kekalkan pe yg aku dh buat skrg smpai lah aku grad nanti..tak sabar nak grad...nak kiss my mum n dad..nak frame kan kt rumah,,,hahaha...memg beriye2 kan..but aku anak sulung so macam kene kasi tunjuk contoh yang baik la kat adik eventhough dorg risau aku ade repeat subject..well masa dh mematangkan aku..serious cakap memg aku berazam nak ubah perangai weh..tak nak jadi mcm duku...xmo2...

aku kene determined dengan pe yg aku buat sekarang...
alhamdulilah..aku harap pun korg jgn putus asa k dalam pe jua yg korg buat...test,exam,assignment 2 normal la..kate student life..nnti dh kje mesti korg rindu sangat kt student life ni...selagi blh belajar, belajar je sampai korg puas dgn pencapaian diri sendiri...
p/s:insyaallah nak sambung master plak pas ni...:) korg doakan aku k...
peace yo...:).. wassalam

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers