Wednesday, May 4, 2011

oohhh..what a day,...


assalamualaikum..
hello readers...hari ni merupakan hari yg dinantikan oleh aku n semua yg pengambil part04 sarjana muda seni bina landskap..
WHY???

hmmm sebab hari ni merupakan hari terakhir presentation n guess what?? biase la kene marah ngn lahar 2 sudah sebati dalam hidup aku... n hobi aku selepas present mesti la menangis after present..tak tahu la nape..memg xboleh ditahan2 air mata ni..asyik nak keluar je..nasib bukan depn lecturer..(konon nak tunjuk tough r depan lecturer..) sekali pusing je kepale terus mencurah2 air mata macam air terjun weh..tak payah nak terjun da..memg aku rase mcm nak terjun bangunan je pun....:(

nasib la ak diberi akal yg sihat belum lagi la nak terfikir nak buat bende bodoh 2..skrg pun dh nak cuti sem da ni..almost 4 months gak r..memg puas hati keje kot..baru la ade mse nak buat pe yg aku suke..mcm gi bercuti ke..:)
woohhooo...best kot...n paling best blh berbuka puasa bersama family..2 yg best tu..ngee...:D
k la selamat bercuti..tapi nak update blog pun nak bercuti gak ke?hmm..hahaa...nnti ade mse aku update ag ok..nak update aktiviti musim cuti :D...

k selamat bercuti korg..n happy holss..selamat hari raya walau pun belum puasa lagi..:D

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers