Friday, October 21, 2011

adakah aku seorang loserr...?


assalamualaikum...hello readers....

kita jumpa lagi dalam rancangan sesi blog bersama cik nabilah...:)..*sila abaikan statement demikian*

well kenapa tibe2 aku mebuat statement sedemikian??
aku buat statement demikian sebab nak meluahkan perasaan betapa aku tak tahu perkembangan kawan aku sampai berita dia da kahwin pun aku tak tahu..padahal 1 sekolah kot..demmm...

p/s:dikesempatan ni aku nak nasihatkan korang jangan terlalu taksub dengan dunia korang sampai abaikan masyarakat sekeliling..adoi..pek sebijik kt aku...aku ni terlalu busy sampai tahu dia da kawin pun bila time buka profile pic dia kt fb nak tengok kesahihan berita tersebut...memg dasar loser..(-_-#)

well bagus jgak da kawin..kurang maksiat..aku plak yg tetibe eksaited kemain nak kawin..tp mengenang en boyfie sedang belajar n ada komitment yg lain aku xde la beria-ria sangat lagipun kami muda...nak capai cita2 dulu..*mcm la pas kawen xboleh capai cita2*typical meleis..

p/s: to amal: congrates dear for the wedding..pray for your happiness....:) moga Allah merahmati kalian sampai syurga...:)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers