Saturday, October 15, 2011

welcome back yaww...

assalamualaikum....:)
hello n selamat malam guys...*entri ini ditulis pada waktu malam...*

just back from trip yaww...:)tehee...well what can i say is trip ni kat penang pula..n sangat la penat..pergi atas urusan rasmi sahaja..adala gambar yg tak berapa nak rasmi sangat tp percentage dia sikit je..adalah dalam 5% je..hahaha..

tapi menyemak kat dalam kamera orang memg banyak..:)
enter frame je muka aku ni haa...apa celoppp tok...hehehe...oh..balik trip badan aku pun makin kembung sebab penang adalah syurga makanan...n yes i makan pasembor n i craving some right now..sesapa nak belanja i makan pasembor??
jom gi penang weh..trust me u'll never regret...makin gemuk adalah...XD n siapa yg bercita-cita nak jadi gemuk silalah mai penang...hihi..

pasembor ni aku kena rm14 well agak mahal la..tp puas hati sebab pak cik yg jual pasembor tu ada taktik untuk menarik customer datang...which is he dancing using bollywood song masa buat pasembor..sampai ada yg rakam aksi pak cik tu..
hei pak cik tu femes plak sampai masuk MAJALAH3..baru aku tahu weh..hahaa..selalu aku makan je mana nak fikir nak interview orang..:)

ohh..ni gambar masa naik Bukit Bendera..ok..lupakan pasal muka berminyak n what so ever..n i don't gove a damn pun orang nak komen pe..:)

ni semua gambar kat bukit bendera..malangnya xbanyak gambar yang aku dapat ambil memandangkan kamera habis bateri..huaaa(*_*)..*nasibla aku tak takut tinggi..membe aku sampai je puncak terus muntah(@_@)..slack la dia laki..aissh..hilang suda macho..aiyooo...

actually this pic were take from penang botanical garden..so sesape yg nak menikmati view menarik dengan kehijauan pokok hutan korang memang digalakkan untuk datang sini..WAJIB TAU!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers