Sunday, November 20, 2011

tahniah..!!!pomm..pommm..

assalamualaikum...:)

hello readersss...jumpa lagi kita dalam new entry ni...
sejak 2 menjak dan bebarapa menjak ni kan makin ramai pula orang yang berada disekeliling yang aku sayang ni menempuh alam perkahwinan dan pertunangan..
diantaranya my beloved cousin and some of my friends..

well honestly, memang aku sangat2 la jeles dengan kalian..tipu la tak rasa pape..but at the same time tak nak plak terasa semacam desperate je..well jodoh semua urusan Allah..aku hanya mampu berdoa yang terbaik untuk kalian..

ramai sebenarnya yang dah melangsungkan majlis tapi terlalu panjang la plak nak elaborate kt dalam entry ni nnti xmuat plak blog ni..lebih banyak merepek dari yang tak merepek..u know what i mean right..:)

ok..we'll start with my childhood friends..

ok si cantik manis ni namanya Nur Fadila binti Johari..same age with me..
kami kenal sejak sekolah rendah..nama sekolah kteorg Sekolah Kebangsaan Hicom..sama sekolah agama..Sekolah Agama Rakyat KAFA..
dulu masa sekolah kiteorg blh kata agak rapat sebabkiteorg ni sama warna rumah sukan which is KUNING=PANGLIMA..
fadila ni manis orang nya..hitam manis..suka senyum.aktif dalam sukan.:) aku ni masa sekolah dulu garang ngan bebudak lelaki dan aku ni kaki library..yeah skema seh aku dulu..tu sebab ramai lelaki agak takut dengan aku.. it was totally opposite la aku dgn fadila ni..aku masa sekolah seorg librian fadila pula seorg pengawas..wah si baju biru tue..*kat sekolah kteorg pengawas pakai baju biru*


kiteorg rapat sebab everyday kiteorg akan balik sekolah sama2..well xdela kteorg berdua je mstila ada kwn lain lagi..n kiteorg suka lawan lumba lari tpi aku ni asyik kalah ng dila..huhu sebab dila ni memg atlit sekolah kot..mana la nak tanding ngn aku ni..we just doing it for fun..n kebetulan kteorg 1 kelas..6 budi masa tu..yeah..kenangan yang manis dan xboleh nak dilupakan...

well xlama lagi dia pun bakal jadi isteri orang da..untunglaaa...tapi besar tanggungjawab ok..pape pun all the best for u dila..May Allah bless u n ur fiance for the rest of ur life..nanti dah kawen jangan lupakan aku yang single mingle lagi ni ok..XD..(ok itu ayat kasi sentap)..

ok next person will be my cousin..abang sepupu aku,aku kenal sejak dari aku kecik la...*pelik bila tanya mcm mana aku kenal abang sepupu aku..ceitt...*
aku dengan dia xde la rapat pun cuma masa kecik je aku rajin dok main dia..kira dia la jadi mangsa aku nak ajak main masak2..so bila dah besar, dah buat haluan memasing memang xrapat terus..mungkin disebabkan perbezaan umur yang ketara la banyak..almost 5 years i guess..

sorry ambil gambar tanpa izin..huhu(=.=')
nak cerita panjang2 pun aku tak ingat pun lagi pun time aku kecik plak..ABC pun xpandai 123 lagila HARAM nak kenal tu semua..well boleh kata kenangan masa kecik ni memg seronok bila diingatkan balik cuma terkilan la dah tak rapat macam dulu...wallaweh sebab aku segan kot..dia pun pemalu orang nya..handsome juga..*untungla bakal isteri*..hihi..

dorang bakal melangsungkan perkahwinan this disember..well aku doakan perkahwinan ni kekal sampai akhir hayat..aminn...

p/s: pas ni giliran sapa plak?? xsabar nak makan nasi minyak ni..:)..*tetiba terasa tua bila ramai kawan sebaya dah nak melangsungkan majlis perkahwinan,pertunangan..kena pergi beli safi rania gold la mcm ni.aiiyyooo..*(=.=')

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers