Thursday, November 24, 2011

tak boleh tido la..aigoo



assalamualaikum...:)

hello readers..
pahal aku mcm membajet korea ni?? tetibe aigoo plak..ok no offence aku sebenarnya dh terjaga dari tidur which means that aku tak boleh tidur la..mata terkebil-kebil macam ikan da weh..

ouh..ni bukan aku yang sebenar..(i bukan nama sebenar)
mungkin seperti kucing ni la...mata dok menghadap skrin lappy xboleh nak tidur..then tetibe aku baru teringat ada keje nak kena settle by tommorow dh nak submit..demmm...terus aku terjaga and tak boleh tidur untill now disebabkan oleh kerja yang banyak..(ni la padah nya kalau buat keje last minit)..*ampun bukan salah saya cuma salah tangan ni dok tekan benda2 lagho..* demm still xnak admit kesalahan sendiri..*kasi tampar laju2*

then pabila jejari aku ni mula menekan mouse mestilah benda lain pun akan turut menyusul..blog la,fb la, tweeter la, dan sebagainya..(pahal ayat macam nak kasi tendang lelaju je ni)

aku kononnya boleh je refer buku but then disebabkan kemalasan tahap dewa jadi aku pun dok google je la word and terms yang aku tak faham..lantas setelas aku mengoogle suddenly tangan aku yang nakal lagi degil ni pun on la fb..

aku tengok makain ramai kengkawan dah menempuh alam bahagia..walaweh tetiba hasrat nak mendirikan rumah yang ada tangga pun tetibe menyerang..weh..pahal ni nak kahwin awal segala(padahal jeles)..aku pun xboleh nak salah kan jodoh kan..well hardly to say la kan..ramai kawan baik aku masa sekolah dulu nak masuk fasa kehidupan baru aku pun terasa macam kena badi nak kahwin jugala tapi xde la sedesperate yang dijangkakan..yela orang cakap kahwin tu elak maksiat but now yang dah kahwin also buat maksiat..so how??

kesucian perkahwinan tu sendiri yang buat kita rasa dah tak ada value da..
buat now aku percaya soal jodoh dan rezeki di tangan Allah..kita ni sebagai manusia hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan semua..kalau ada jodoh mungkin jodoh kita tu datang lebih awal dari yang dijangkakan..macam membe baik aku la..aku doakan yang terbaik untuk mereka semua..:)

p/s: tetiba terfikir tak nak tunang la terus nikah je ok x? jimat duit+tak payah nak membazir sekali majlis je..:)*ok itu angan-angan je..papai..XD

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers