Sunday, December 18, 2011

back to the past..

assalamualaikum...

entry ni aku tulis pada jam tepat 3.56am...
suddenly aku terbuka message kat fb then aku terbaca msg yang aku send kpd en boyfie..

kata orang mula2 bercinta memg seronok..bukan maksud aku yang skrg xseronok..TIDAK SAMA SEKALI..means a while kalau korang dh couple more than a year mesti korang perasan tentang sifat pasangan korang bukan..terima kekurangan pasangan korang adalah yg paling bernilai dalam sesebuah hubungan..

kita terima pasangan masing2 seadanya..tanpa pertikaikan kerana mereka juga adalah manusia biasa yang selalu melakukan kesalahan tak kisah la sebesar mana kesalahan..unless kalau dia mempermainkan perasaan kita of course tak nak jadi macam lembu kena cucuk hidung kan..biar je pe yang dia buat kat kita..memg kena fikir secara logic la kawan...

so in a relationship we need to give and take..but also need to be tolerate with each other...(*aku bukan pakar cinta*not sooo me*)

k tu je nak tulis..kbai...:)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers