Sunday, January 1, 2012

happy new year!!...welcome 2012..bye bye 2011


assalamualaikum...
hello readerss...:)

anyways..selamat tahun baru 2012...:) may Allah bless u guys and brings a lot of happiness compared these past years..well apa perancangan korang tahun baru ni??
harap2 semuanya jadi kenyataan la ye..kalau xdapat tahun depan boleh teruskan dengan azam lama....


well aku duduk je kat shah alam..even dekat dengan i-city sekalipun aku tak de la beriya-iya sangat nak sambut tahun baru..lagipun makin tua dah aku..dah masuk 22 tahun..damnn...terasa ketuaan tu makin dekat pulak...mati apetah lagi..makin dekat je...

lagipun bila tengok apa la yang ada dengan tahun baru, bertambah tua and makin dekat dengan mati..semoga kita improve amal ibadat kita dimasa akan datang...

bercakap mengenai azam tahun baru aku ni jenis yang xnak la specifis cuma a
ku nak jadi anak,kawan,kekasih,jiran dan umat yang baik je..:) tak banyak pun...
k la tengok kat tv pun makin banyak plak cerita yang diadaptasi dari novel...ape pengarah sekarang dah takde idea ke apa nak buat karya baru??
hmmm tapi bagus juga at least penulis tu kreatif sampaikan idea dan imaginasinya dikeluarkan di televisyen mahupun wayang...good..(clap..clap..clap...)

tapi bila dah didokumentasikan kat tv atau wayang mestila tak sama macam dalam novel..ye tak..aku memang suka sangat2 even suka gila baca novel..en boyfie pun tahu kesukaan aku ni...sanggup la teman aku dating kat kedai buku..orang lain go tempat romantik aku plak kt kedai buku..well its me..tak de sapa boleh ubah kesukaan aku....:)
yeay tak sabar nak tengok cerita gemersik kalbu ni..one of my fav novel gak la....:)

can't wait to see it soon..esok je pun...:)yeepy...

kbai...(^_^)Y

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers