Wednesday, November 17, 2010

huhuhu~~






ari ni mlm raye aidiladha..huhuhu...sayup sayup kedengaran takbir kat rumah aku...waaaa!!!sdeh gile kot...mcm xnak balik rumah sewe je...sedih dy tuhan jela yang tahu..wuwuwuwu...!!
dan2 nak balik ibu ckap
"sok ibu masak laksa..ayah teringin nak makn"...
good..bile aku xde kat rumah mula la masak sedap2..huhuhu..diskriminasi..mrajuk xnak cakap 5 min..!!

ibu!!!sedih tahu..betape remuk dendam dan gundah gulananye jiwa aku....meronta2 tak nak balik!! macam budak kecik dok pusing2 guling kat lantai shopping complex bila mak dy tanak belikan mainan kesukaan dia...

wuwuwu..sob3...:'(..sambil lap hingus yg meleleh xhenti2...(konon jela)

sayu gile dgr takbir raya...wuwuwu..sob3..aku bayangkan mcm mane la hidup aku tanpa ibu ayah aku..memg tak bermakna hidup aku ni...
even keluarga aku xsekaye n xsemewah org lain tapi ayah aku tetap akan sediakan bekalan yang secukupnye untuk keperluan rumah..aku bertuah sgt2 dikurniakan keluarga yang bahagia walaupun dulu xmcm 2 but aku sangat2 bersyukur dikurniakan keluarga yang memahami dan menyayangi aku...

i'm so touched ok!!!

sekian...
p/s:btw gambaq my daddy n my second sis xde..cz dorg ni camera shy..hahaha..yeke??
bkn ape..xde gambar dorg la dlam simpanan aku..tp muke dorg tetap dalam hati aku!!luv u guys damn much!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers