Thursday, November 18, 2010

missing u!!

gosh!!...missing those people again!!..huhuhu...

miss my fam..friends...babies...cat....sleep...hahaha...(masuk gak tdo 2) ceit...
ooo...last but least HIM!!
:)

sejak2 keje ni jarang aku call family..cz aku totally bz..but i try my best to contact with them...(padahal mse kelas pun bg alasan yg sme..huhuhu)dush..dush..dush..kasi tumbuk ini budak....

macam2 perangai orang yang aku jumpa...customer yg cerewet...pekeje yg kerek...y aku tulis kerek??
sebab they do not know how to respect people older..!!
dorg selalu mengutuk sorg mak cik yang keje sama tempat dengan aku...memang dh lumrah la kalau orang tua membebel...they want respect from someone younger..
yang tua dihormati..yang muda disayangi...


maaf yea kalau ade sesape terasa...but for me kalau orang tu sendiri tak tahu nak hormati orang lain..mcm mane orang nak respect kau!! jangan tahu nak arah je...mak cik tu orang tua ok..dh layak jd nenek korang or mak korang pun..!!

i don't give a damn with those people and i also don't give a shit!!
:P

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers