Tuesday, December 7, 2010

ohhh happy nye!!!

assalamualaikum....

hari ni hari yg agak bertuah jugak la..cz even ari ni aku byk bersedekah kt cashier tadi...huhuhu..gwa lost hilang rm 8 ari ni je der..aduih...tp xpe..alhamdulilah...rezeki lain masuk..aku bersyukur dengan rezeki yg Allah bagi..alhamdulilah..syukur2..rase macam nak buat sujud syukur kt depan atm machine 2..(ok nabilah kaw over sekrg..)



serious doe aku rase macam nak bersujud je depan atm machine td..tgk2 gaji da masuk..sok blh shopping..hahahaha(wah evil tol gelak kaw ye!!)
xdelah sampai habis gaji wa der..aku pun kene fikir banyak bende nak kene bayo weh....

hahaha..sok misi shopping bersame akak housemate aku..wait for me!!!
mate aku dh gian melihat shopping complex sekarang...:)
mase untuk menkayakan tauke2 kedai....sekian...

p/s:membazir itu amalan syaitan...:)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers