Wednesday, December 8, 2010

ohhh...cakap xserupa bikin....:P

omeinyer..omeinyer..omeinyer....rase macam nak tampor je pas2 campak dalam sungai..hahaha(gelak macam NATES)
assalamualaikum...
entry kali ni aku nak cerita pasl sejenis manusia yang cakap tak serupa bikin...

bukan ape..sebagai peringatan kat diri sendiri dan semua orang kat luar sane jugak...
selalu nye cakap xserupa bikin ni selalu nye istilah senang nak faham ialah kau tegur kesalahan orang tapi at the same time kau buat kesalahan yang sama...

same goes with one incident happens la..mostly kite akan jumpa or terjumpe(walaupun xnak jumpa:P)..memang rase macam nak sepak laju2 je weh...
kalo ko bukan anak orang dh lama aku buat kau jadi bola...

susah der..cakap orang macam ni...nak dia je yg betul...maunye xhangin satu badan aku ni!!
buat naik blood pressure aku je..ceit...for example la kan..kau tegur orang supaya jangan couple or bercinta,tapi at the same time kau plak yang berkasih-kasihan pulak..maunya semua xbengang babe....

lu bikin semua orang panas je tahu x...lu tegur orang biar berpada-pada babe..bukan main ikut sedap mulut lu je...
aku pun ade perasaan jugak..aku ni dh la hamba yg lemah...huhu...(lemah ke lembik)hahaha

ok nabilah cukup bahan diri sendiri ye..kene la kasi back up diri sikit..barula orang tak pijak...

bukan ape...aku kesal membe yang aku sangka baik selama ni boleh berubah..in fact marah2 budak perempuan kalo tergedik sane terover sini..kesal babe manusia boleh berubah sekelip mate je..sekali Allah nak tunjuk kuase memang terdiam terus kot...

mungkin aku pun pernah buat kesilapan bodoh dulu masa aku still couple dgn ex bf aku but aku dah sedar semua 2..cinta bukan segale-galenye..
yg penting cinta pada yang SATU yang paling teristimewa kerana dengan mencintai NYA, DIA akan menghadirkan orang untuk mencintai kita...:)

sekian pesanan khidmat masyarakat:p/s jgn tahu cakap tapi tak tahu sempurnakan apa yg dikatakan...2 menampakkan kebodohan diri sendiri...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers