Saturday, December 4, 2010

penat ohh penat...


assalamualaikum....:)

entry kali ni just nak luahkan rase tak puas hati gua je babe..bukan ape..penat la nk layan karenah orang...
jenuh tahu x...nasib baik la aku sabar lagi..kalau x memg aku dh sepak laju-laju da...
bikin gua panas je..

hahaha..gambar di sebelah xde kaitan dengan cara menangani stress dgn btol ye..!!!
DILARANG KERAS MENIRU AKSI INI!!!

bukan ape...susah sangat ke nak memahami keadaan orang..penat tahu x melayan korang ni..minta bukan sikit2..tahu nak banyak songeh je..
kalo blh hempok aku dh hempok da wei..eiii geram tol..ok2..nabilah sabar wei..karang aku plak hempok ko..
xpayah nak moody2..nnti cepat tue..xde spe nak kat kaw tahu...ok..kaw dh merepek ni...

bukan korang je yg penat dgn keje..aku pun same..why not kte ringankan beban masing-masing dengan menghormati orang lain..ni minta tolong macam nak marah2..NO MANNERS OK!!!
penat je belajar tinggi-tinggi tapi fikiran macam budak sekolah rendah...
budak sekolah pun matang la dei..
pigidah...

ok xmau marah2..nnti wa kne saman..tolong..aku orang miskin..cri mkn yg halal je..tolong jangan saman saye..huhuhu...:)

peace no war...assalamualaikum...:)

(^_^)Y

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers