Wednesday, January 26, 2011

alohaa!!


salam!!!

hello...rindu gile nak tulis kt blog...tp mase sgtlah pack sampai aku susah sgt nak on9..wuwuwu....nak msg ngn en boyfie pun susah skrg..masing2 dok bz je....

bukan ape sejak2 buka sem ni banyak benda nak kene uruskan..sampaikan rase mcam nak cuti je..tapi bagus gak xde kelas hari jumaat..then aku boleh memalaskan diri aku pada hari tersebut sambil buat keje assignment yg mcm harem ni....

ramai org tnye pasal nak jadi cantik kene pakai make up..aku xske sgt pakai make up actually...terus terang la..leceh sikit..tapi bila aku sendri rase magic make up ni even sementara pun aku dh boleh
menambahkan keyakinan aku dalam sekelip mata je....(macam magic la kirenye..)

bukan setiap hari aku pakai make up...kalo sempat aku akan pakai make up...so kalau aku bangun awal aku akan pakai make up...ramai yg pelik + hairan muka aku tanpa make up..well frankly speaking aku memg pucat bila xpakai make up...
yela aku memg xnatural beauty..SO WHAT??!! aku bukan secantik megan fox...Allah dh jadikan kita sebaik2 kejadian...jadi xperlulah jd hipokrit sebab nak nampak cantik depan org tapi hati busuk,....
aku xdelah cakap yg org yg pakai make up 2 buruk perangai...xsemestinye ok..sebelum make up muka better make up hati tol x??
aku xkisah pun weh..cume kdg2 2 bengang la gak kalo org dok tegur muka kau ni pucat la kalo xpakai make up...

standard la 2 kan..pe da...laki cume nampak luaran sahaje ke??
what i mean is the way u dress,what u put on your face,and bla..bla..bla...

pape jela weh..jnji gua hepi der..xkacau org pun kn....tell u what..kecantikan yg paling penting adalah kecantikan dalaman kerana hanya boleh dinilai oleh org yg tahu akan nilai budi pekerti...
lagi pun kita ni sebagai manusia ni xlepas dari buat kesilapan...yang penting diri kita bersedia untuk bertaubat...aku pun banyak buat silap dengan org lain...kadang2 aku sendiri tak perasan yg pe yg aku buat 2 org lain tak suka..
tapi macam yg aku cakap la...aku pun manusia biase juga..cume xsedap la kalo dengar org dok ngumpat kite weh...
alhamdulilah..kau sudi sedekahkan pahala kau kat aku..maklumlah dh confirm masuk syurga kot ko ni..xpayah nak kutuk org la der..lu sndiri cermin diri lu sndiri sebelum nak kutuk org..(pesanan khidmat masyarakat adalah utk renungan aku bersama..)\

sekian, wassalam....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers