Saturday, January 22, 2011

holllaa!!

salam...
holla memiosa...maksudnye??
aku pun xtahu..haha..lme seyh xupdate blog la ni....
bukan pe..sush nk ade mase nak update blog skrg..busy babe..kalah pm okayh..okay nabiloah ko dh lari tajuk skrg....

aku dapat berita dari membe aku yg dorg baru je clash..tumpang sdih but dh xde jodoh xkan la nak pakse plak kn....mcm aku dulu la....well bukan nak cerita pasl aku ok...nak cerita kenape perempuan boleh berubah hati in other words is kenape laki boleh berubah sampai perempuan boleh tawar hati dengan korang...

1)SUKA MINTA DUIT PEREMPUAN.
-kalo sharing is caring why not segale perbelanjaan time keluar di support same2..yela...bukan semua perempuan suka belanja keluar duit tiap kali keluar kan,...

yela bila dh rindu mestila nak keluar n balik2 alasan yg sama...duit xmasuk lagi..gaji xmasuk la..gune duit syg dulu boleh??
aishh..kalo mule2 2 boleh la..ni kalo setiap kali keluar perempuan je bwak keluar duit 2 maknenye macam dah kaki pisau cukur je da...mane tahan babe..agak bersimpati pade nasib kawan aku sorg ni..kesian gak..tp bile dh syg,cinta 2 memg buta....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers