Thursday, February 10, 2011

jalan-jalan cari makan part 2!!..(^_^)Y




assalamualaikum....^_^

haaa..kte jumpa lagi dalam entry kali ni..ok la aku pun xnak la cite banyak...just ari 2 keluar shopping dgn my beloved housemate..kteorg keluar g kompleks PKNS...so some in between,aku nak amik passport aku actually..

so somewhere in the middle kteorg pun g la shopping...sambil menyelam minum air la kan..
sambil2 mencuci mate tengok baju.shawl,dan sebagainye,perut kiteorg pun lapar la...mcm2 irama dh main kt perut ni..dr irama keroncong sampailah ke heavy metal...serious penat tapi syok...spent quality time together with my beloved housemate...

mesti tertnye2 kan kenapa aku suka tunjuk sorg je housemate aku..padahal kat rumah aku ade lagi 4 org housemate...bukan pe,cume dgn yg sorg ni la yg aku rapat pun...


ok..yg cantik manis ni kak faezah...dy tue almost 4 years dr aku...same course..n kteorg share minat yg sma..which is jalan2..makan2..:)..ok la..back 2 main topic..kteorg da pilih tempat makan yg sesuai dengan selera kteorg even mahal pun xksah babe..jnji puas hati mkn...
kiteorg makan kat sacc mall,de plama cafe..sebab menurut pendapat salah seorg kawan kelas ckp kt cni nasi kerabu dy sedap sgt..memg betol pun...memg sedap babe..
ni la kedai yg aku cakap 2..memg interior superb tapi xboleh nak amek gambar kt dalam restoran ni..aku pun curi2 je amik..-.-"
ok..buat muka poyo+annoying sikit...huhu..peace yoo...i do love snap pcture...^_^..buat muka comel adalah 1 hobby...

ok..there you go..time to eat babe...memg muka kelaparan ok semua..memg puas hati makan kat sini..double thumbs up!!

ok..buat muka annoying sikit...-.-"...(muka xsabar nak makan)..agak2 nak bg selipar ke kaki??..duuuhh...muka serious xlawa...maklumlah..muka aku memg la tak natural beauty pun...=.="...
nak gelak,sila la..jangan malu-malu...
menu yang jadi santapan aku ptg 2...nasi kukus+ayam percik..memg superb....u ols harus pergi sane ok(gedik plak kaw eh)...even the price a bit expensive tp memg berbaloi...xksah weh nak belanje utk makan..masuk perut jugak kan...:)..

p/s:kerajaan sibuk pasal kempen kesihatan segale,tapi aku tetap dgn cara makan aku..=.="...bila nak diet ni..*dang*










No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers