Friday, February 11, 2011

site visit-pj...


assalamualaikum...haaa..entry kali ni berkenaan dengan keje aku during at the site..so somewhere in the between aku pun baru je pergi site utk subject studio aku...brtempat dekat old town pj bkn old town white coffee ok..-.-"

ohh..yeah..aku memg suke buat muke poyo...peace yoo..nak muntah darah silekan2..jgn malu2..kt dlm blog ni anda bebas berbuat ape2 ye..yg pnting aku xtnggung la akibatnye nnti...yeah mmbuat muka comel adalah suatu hobby...T.T
keadaan pj pade waktu petang dan hujan gerimis..

lagi.....teringat mse study kt uitm perak time tunggu bus kt medan gopeng sorg2...T.T
dan lagi........
dan lagi...lagi..lagi...dan lagi...hepp..bpe banyak lagi da wei....aishh...aku kt site kul 4 smpai la mlm...penat memg xpayah cakap la tp memg puas hati.sebab time ni je rse mcm buat keje.T.T then aku singgah makan kt mcD..memndgkan aku memg cepat lapa..huhu...=.="

p/s:berazam nak diet tapi makan xpenah nak diet...susah betol ble dh bawak perut ni...asyik nak isi je..ko ngt ko tangki minyak??=.="...
boleh x nak tinggal perut?? nnti xde la lapa n nk makan je..T.T(sambil buat muke kesian mcm anak kucing)*kaw ingt kaw comel*

sering mmbuat muka comel adalah satu hobi...(perasan comel)..tp xpenah jd...(betul kah??)huhu..ok itu tak lawak okay....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers