Sunday, February 13, 2011

lalalala~~

assalamualaikum..malam yg sunyi lagi sepi lagi syahdu(bpe punye lgi da)..aku memg rindu gile kt individu2 ni...serious..xtipu..kalo korg rse aku ni mcm nak sje nk mmpopular kn mereka jawapan aku sng je..blog aku suke ati aku la..sape xske blh main jauh2 ye...harap maklum..:)
ok..lelaki hensem kachak bergaye ni adalah my beloved daddy...ohh yeah..semua org akan fkir dy garang belive it or not dy xgarang pun..instead spe xknl my dad dgn knl sekenal-kenalnye(bpe pnye knl da =.=") memg akan assume dy adalah garang..sampai laki pun xbrani dekat dengan aku cz tkotkan ayah aku ni ha..*kaw bajet kaw hot??*..nak cerita pun panjang pasal ayah aku..yg aku tahu sjak dr kecik sampai la dh besar panjang*ok xdela tinggi mne pun*(mngaku dri pendek) aku memg manje dgn ayah aku,so kalo ayah aku nak tegas dengan sape aku nak kawan tak pernah pun..dy on je..lagi sporting dr ibu aku..yg aku ingat setiap kali sebelum tdo,aku msti suruh ayah aku bawak jenjalan naik kete then baru aku tido..*secare halus nye aku akan pakse kalo x aku akan menangis menghentak-hentakkan kaki..*serious gile aku rse mcm nak sepak je aku mse 2* ayah aku punye la sabar layankan karenah anak dy ni..T.T..



ok yang cantik manis sebelah aku ni my mommy...dy seorang yg lembut tp penyabar n tegas dlm mendidik anak2..agak2 kalo aku mogok ngn dy mse kecik dulu aku selalu lari dr rumahT.T..*ok aku mngaku aku bkn anak yg dgr ckp in fact aku la paling degil mse kecik dulu...T.T..siap ajak adik aku buat nakal skali..ohh..kawan baik my mum dulu ROTAN!!huaarrghhh..sakit woo kne rotan..baik punye kne tibai tp yela mngenangkan aku mse kecik dulu memg deserve kne rotan..T.T..my mum memg lembut tp ble marah huhu mau terbalik rumah..n aku suke dgr dy mmbebel*serious aku rindu yg 2*
ok..ni anak dy yg sulung*aku la 2*..didik aku dr kecik smpai la skrg..n sebab dorg la aku jd manusia sekarang kalo ikut perangai aku dulu maunye tak jadi org weh..T.T..alhamdulilah...:)

yg comel ni my second sis..selalu jd org tengah dalam pape hal..dy lebih matang dr aku..hahaha*ok itu tak lawak*


yg ni last but not least adik aku yg si bongsu...hoho..dy ni pelapis aku..lebih degil dr aku..=.="
tp certain things dy memg jd pendgr yg baik...n kadang2 bernas gak bg nasihat..kadang2 je la..yg lain ke laut...
dis is my lovely niece*(sorry kak shida,amik gambar tnpe izin)..i miss her a lot 2..nak main dgn dy..
n si kecik comel ni nmenye arisyaa...selalu buat aku ketawe...kalo k=layan dy penat tros jd xpenat..:)...ohh..dy peminat setia wonderpets..haha*aku mngaku aku ikut dy menari jugak,in fact aku la ajar=.="*



ok..2 je serbe sedikit pasal family aku...there is no place like home...suddenly miss my hommies...T.T


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers