Saturday, February 12, 2011

CUTI OHH CUTI..





ASSALAMUALAIKUM....

yooo wazzup yooo...(ko ngt ko hip hop ke nabilah)*ye itu tak lawak*bukan ape sjak makin bz ni bdn asyik penat2 je..mane la aku tahan babe..kdg2 nak merehatkan diri kat spa(wah banyak cantik muka kaw)*ok mengaku memg xcntik*

kapan mau pergi ke sini??T.T..somebody tolongla bawa aku g....plis..plis..plis...

heaven doe dpt merehatkan diri kt spa macam ni..(dalam mimpi..T.T)

*peringatan wanita diatas bukan aku ye..jgn memandai fikir yg bukan...hepp..heppp...debik kang..(ganas x..ganas x..)

memandangkan Valentine's nak dtg kn so why not gunekan mase ni utk hang out bersama ibu dan anak..nak ajak ayah pun bole juge..wink*u know like spending quality time with our parents..baru la jdi anak yg baik..

ohooo..dan duit utk rawatan spa juge ditanggung sepenuhnye oleh mereke..hehehe(betuah punye budak,ade agenda tersembunyi)...
or mungkin boleh ajak dorg g shopping..(fully sponsored spe xnk bhai..)*spe xsetuju boleh main jauh2 ye..*
ok..gwa memg ganas dan pemarah*pecaye la...

neway shopping memg terapi yg baik utk perempuan but ade gak certain laki yg sgt gile shopping ngalahkan ppuan ok...bukan nyah ye..cume laki metroseksual kan memg mcm 2..suka mementingkan penampilan diri...

ok kaw dh merepek banyak sgt da ni..ok2 back to main topic..sebenarnye sejak2 nak pegi singapore ni keje makin lame2 makin banyak..n kadang2 xsempat nak buat pape pun..rehat kdg2 xbrape nak ckup..skrg pun aku kurgkan stay up malam cz aku tahu nnti effect dy mesti aku xblh nak concentrate on class..aku tahu aku bukan student yg baik sgt but yeah xslahkan ade angan2 macm 2..*even angan2 pun..T.T*

mcm2 bnde kte nak kne sacrifice utk gain something..contohnye aku xboleh la nak make up meriah sgt cz ade bnyak lgi bnde lain aku nak kne blaja..when we need something we have to sacrifice something la kan...for example,kalo kte nak cntik kne tido awal baru xde eye bag segale,kalau nak pandai kne stay up all night n dpt la cik eye bag...kalau nak cntik spent duit utk g store utk beli make up, xperlu beli buku...so mcm 2 gak sebaliknye...what u give u get back..kalo kte berkorban utk bnde yg baik xslahkan n result dy in the future pun utk kte gak..utk parents kte tol x??

nak jdi cntik blh tp biarla bersederhana...Allah suka org yg sntiase bersederhana...:)chill suda..let enjoy our life happily..xcntik pun xpe..jnji akhlak 2 yg baik..kn..kn..kn...spe stuju angkat kaki..*haha..motif nak angkat kaki..**ok..tu tak lawak*nak jd cntik ke buruk ke sy tak kisah..sesape boleh jd kawan saye..wink*(ade kne mngene ke dlm topik ni...=.=")

ok..sekian..thank you for reading this entry...!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers