Wednesday, March 16, 2011

hello cute....~~


assalamualaikum...hi..:)
haaa..pe yg cute??
adekah aku yg cute??..ye betol..hahaha..sape2 nak muntah maggi+air bandung sile lah sediakan baldi disebelah anda...sile2...aku xkan sentap...

xdela..sebenarnye..semalam suddenlly aku google kt internet pasal animal cubs..??
adekah aku teringin nak pergi ke zoo?? do i?? yesszzaa...memg teringin nak pergi....tpi xde sape nak bawak aku pegi..unless en boyfie tbe2 nk dating kat cne..quite interesting bile tgk makhluk ciptaan tuhan..
haaa..comeellss kn baby cheetah ni??xnampak garang pun..macam kitten je aku tgk...
ni plak anak orang utan..comel je adik beradik ni...dia pun tahu nak berkasih sayang...
ooo..anak ayam..not "chick" 2 hokay...ni ayam telur yg korg dok makan 2...sape je yg xkenal sgtlah loser...

ni baby elephant..bersama baby manusia..which is not baby la..but 4 me still baby lagi..:)
ohhooo..ni twins white tiger cubs...comelss kn..mcm nak buat anak patung je...nasib kaw rimaw..aku tkot nk bela hg..sat g hg dok ngap kepale aku plak...
ohhoo..ni plak red panda cubs..comellss gilloss...memg sgtla irresistable..hehehe..sgt super duper cute....n endangered species juge...:(

alhamdulilah...aku bersyukur dengan keagungan ciptaan Allah...yela..sebelum nak jd besar kite mesti la melalui fasa alam rahim,bayi,kanak2,remaja,dewasa,tua, and last but not least alam kematian...semakin tua kita semakin hampir dengan mati..."kate2 yg selalu bermain dalam benak aku..yela..amal ibadat byk mne je pun...then aku ni selalu la tak pernah TAK buat silap kan..yela..buat org sakit hati dgn aku...well aku manusia biase tak pernah lepas dr buat silap..pintu taubat Allah sentiase terbuka untuk org yg bersedia untuk bertaubat...

ok la..tamat sudah tazkirah hari ni ye anak-anak...now aku ade sajikan gambar2 animal cub yg sumpah comelss gilos...memg aku rse macam terharu pun ade..nak mengalir air mate pun ade...(wah over sungguh kaw ye)

bukan ape..even haiwan yg xde akal pun sayangkan anak..ni manusia suke2 hati je nak buang anak...*kaw ingat kaw kilang buat ank??!! ni yg buat aku marah sgt...
cube la fikirkan haiwan yg xde akal mcm manusia blh jage anak dia,manusia?? haaa..sendiri makan pengat sendiri mau ingat la bhai..lu pandai buat anak,pandai la lu jage..lu xpayah nak malukan kaum manusia sejagat..baik lu jadi alien lagi bagus la...buat malu kaum je...!!(ok now aku bengang..)..ok..aku WARNING keras...maybe some of the picture may make u sick..nak muntah atau sebagainye...

selepas menyerahkan jiwa,raga,bakul,baldi dan segale bende yg berharge termasuk maruah diri..si boyfie pun meninggalkan gurlfie yg sudah berisi...


sedih aku weh bace paper je ade je anak luar nikah kne buang la...kne bunuh la..sedih aku..dorg pun manusia jugak..yg bersalah mak ayah dorg yg buat dose...dh sedap seronok segale then lepas puas terus lupe halal haram..huhu..T.Tdh bunuh makhluk Allah yg tak berdosa...sedih kot tgk...dh la time puase...

tgk la sendiri...hasil kekejaman manusia...
comel kan makhluk Allah ni...tapi sedih bila ada manusia buat bnde sekejam ni kat manusia kecil ni....

nah..ni la manusia yg bakal cari parents dia kat akhirat sok...dan menangis kekesalan sebab parents dia BUNUH dia...

p/s:renung-renungkan dan selamat beramal...:)
peace yoo!!..(^-^)Y






No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers