Tuesday, March 15, 2011

heyyy you!!



assalamualaikum...hi..:)

hari ni terpanggil plak nak update entry...
bukan ape hari ni aku baru perasan yg friendlist aku j=kat fb dh kurg seorg..then sekali aku perasan ade sorg minah ni buang aku dr friendlist dy..well aku xdela sentap..even aku tak kisah pun..org xsudi,aku xde la nak pakse ke hape kan..org tak sudi aku lebih2 lagi la xsudi...

well to be frank la kan..kau nak sentap ngn aku plak sebab aku baik and rapat ngn ex bf ko...then stalk2 aku plak...pas2 aku plak yg disalahkan??!!
come on babe..it such a foolish thing ever...
hello...sentap ngn aku sebab lelaki??!!


oh man..that was the foolish and crap things happens la dey..lu nak sentap2 plak...dh xde jodoh buat mcm xde jodoh la der..xpayah nak berdendam dengan aku plak..aku ni manusia yg tak bersalah..lagi pun aku dan "dia"single so xde masalah nak untuk ade relationship together pun..xslah pun kan..unless dia clash ngn kau sebab aku..yesss itu memg aku kisah sangat...sebab aku tak nak masuk campur dalam hal peribadi orang..yess..aku memg tak suke masuk campur
hal org lain unless org 2 sendiri cerita dengan aku..n don't worry aku bukan la jenis kecoh pasal hal org unless org buat hal dengan aku...yess..i do care..!! sekian terima kasih...i appreciate it a lot...then kau nak remove friend plak kt fb...chill suda..xpayah la nak mix ur ex problem dgn aku plak.. adui la...susah la kalau ade org sentap2 ni...xbest tw x...ok skrg aku plak yg nak sentap....pssfftt..=.*'
ok la..i don't even bother u if u wanna hate me pun..terpulang..aku pun xboleh nak suruh n paksa orang untuk mnyukai aku..well different people has different perception..orang yg xkenal aku maybe rase aku ni mcm over n tak tahu nak hormat org..well i respect people who can respect me as well...what u give u get back..simple je...tapuk dada tanya iman...

sekian ceramah hari ni ye anak2..sekian..wassalam...
sedihla mcm ni..perempuan gaduh, masam2 muka sebab lelaki..adoi la....its totally not me la..gaduh pasal lelaki...tak suke..nanti kau nak jmpe aku plak nak minta maaf kt padang mahsyar ke?? ok la..xnak sebut pasal akhirat..aku pun xbaik mane pun...ok la..abaikan..cume nasihat aku la..jngan lah add aku kt fb semate2 nak stalk aku dgn ex bf hg..bukan apa,bnde dh lepas xpayah la nak kenang..nanti ko jugak yg sentap+sakit hati....

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers