Saturday, March 12, 2011

hollaaa!!




assalamualaikum..
di pagi yg sejuk lg mendamaikan ni....(sebab lepas hujan)
aku tibe2 terpanggil nak luahkan perasaan la plak kan..mood tgh jiwang ni sebab en boyfie balik kg..rindu plak kt dia...

kenape cinta itu menyakitkan??
perit?pedih apabila kita dikhianati??

soalan 2 senang je..semuanye berkaitan dengan hati dan perasaan...
pandai kita mnjaga ati supaya tidak tersasar dlm menyayangi org lain mungkin impak dia kurang sikit...hey..even sakit hati but impak 2 tak same kan..macam kita pakai kereta yg ade air bag ngn xder air bag la..even dilanggar dgn impak n momentum yg sma but effect dy berbeze..either tuan punye kete hidup or x...

lagipun kn dalam islam sendiri suruh bersederhana dalam ape jua pekerjaan..termasuk mengenai hal hati dan perasaan...!!biar kita berlebih-lebihan dalam urusan menghadap Allah sebab bila kita sentiasa dekatkan diri dan hati kita kt Allah insyaallah Allah akan pertemukan kita dgn org yg lebih baik...

urusan jodoh ni Allah lebih tahu siapa yg layak utk jage kita or x..kita hanya mmpu merancang tapi Allah yg tentukan semuanye...trust me!!!..
aku pun pernah rase patah hati even the worst thing adalah aku ade fail subject sebab aku xblh fokus...watdepak...!!memg useless aku rase....mcm HAREM...mencintai org yg tak hargai kita lgpun hey there r still a lot of man out there...

tinggal cari je..2 pun lepas dh tolak yg gay,yg xready nak ade komitmen n yg suke flirts around...hmm..agaknye still ade lelaki yg baik lagi ke hah??
hmm...(fikir 10 saat jap)=.='..
well aku ni xde la baik mne pun..but hey at least aku berhajat nak berubah jadi baik!!!..(dengan semangat berkobar2 sambil berdiri tegak mcm nak nyanyi lagu negara ku)..=.="

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers