Saturday, October 1, 2011


assalamualaikum... and happy enjoying your life guys...

now i would prefer twitter compared to fb-ing right now... bukan apa dh jemu asyik dok menghadap benda yg sama...of course korang
akan rasa benda yang sama kan...

doing the same things all entire life..for sure u r getting bored with that right...

ok la..ramai juga kenalan aku sibuk nak beli DSLR...well kalau mampu aku xkisah la tapi sampai guna duit ptptn yang korang dapat every sem tu untuk DSLR nanti korang nak makan apa akhir sem nanti..well aku tak berniat untuk jadi cinical *entah betul entah tidak ejaan aku* tapi aku cuma bercakap melalui pengalaman membe2 aku...well terpulang la janji kau dan aku dunia berbeze..
kalau kau rasa aku terlalu sinis dengan kau well aku minta maaf ...cuma aku mahu menegur...:)
peace yoo...

p/s: jangan jadi macam lalang, xtetap pendirian and ikut je pe yang org ada, kita pun beria2 nak ada apa yang orang lain ada juga...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers