Monday, October 10, 2011

tripin' yaww...

assalamualaikum readers.
.first of all nak minta maaf sebab lama sangat xhupdate2 entry baru..bukan apa,sangat busy la..lagipun terlalu banyak masalah yang xdapat dielakkan..ceh macam kau je ada masalah kan...(apsal aku mcm skema amat je ayat..)*bangga weh cikgu aku..kembang semangkuk la gak hidung kejap..10saat*

ok la..memandangkanaku ada field trip untuk subjek course aku kn so aku nak bawa korang gi jalan2 mai penang.mai la..ikut aku..nanti boleh jalan2 cari makan..
well obviously penang was well known in famous cuisine such as pasembor and char kuey tiaw..(suddenly rase macam mulut aku meleleh pule )
sape2 nak tempah rojak penang boleh bagi alamat ye...nanti aku post laju okeh,..

insyaallah sampai la kalo abang posmen xmakan ye..huahuahua...okla..nnti insyaallah aku post gambar2 dari penang..yg pnting makan time!!

there is a long list for me to taste each food ni..yeeppiii!! selamat makan korang...
adios...:)

*saja je bagi korg meleleh air liur..kom la ikut aku discover penang heritage food..hihihi..:)peace yoo...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers