Saturday, November 12, 2011

untunglaaaa....~~




assalamualaikum....
hello readerssss.... apahal tetibe byk plak huruf
kat belakanggg?? mcm gedik tak hingattt..*ok fine*

korang setuju tak yang bebudak zaman sekarang,kire anak2 aku da la..*uhukk terasa tua sebentar..kena beli safi rania gold ni..
jap..pe kne mengena plak safi rania dalam kes ni..(start merapu).oouh...kejelitaan adalah hak milik setiap insan...awww...jadi duta la pas ni..

aww...rozita che wan plak jadi penghias blog aku...XD

korang perasan x kalau korang keluar naik tren ke,*if korang naik la* or anak buah korang yang totally lebih muda la kan ada gadget lebih HEBAT dari korang...
serious wei..anak buah aku yang baru umur 2thn pun parents dia da bagi pegang blackberry..ciisss,...ada unsur jeles kat situ,..UNTUNGLA JADI BUDAK ZAMAN SEKARANG...

Ok fine when u r 10 u got ipod,blackberry,ipad, but when I'm 10 I just get happy family game cards.

walaweh...aku jeles kot..aku nak papehal kena la usaha sendiri nak dapat pakai benda alah tu semua..yang bebudak zaman sekarang minta iphone,lappy,ipod,dslr n sewaktu dengan nya mcm minta beli game kt TOY r US je kan...oohh nooooo....
p/s:harap2 nanti bila aku dah kawin n ada anak xnak la demand nk ipod,ipad,blackberry segala bagai..aku pun xpakai secanggih tu...huaaa!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers